dso.pngHonselrsdijk_1.jpg

sv DSO 2 – Honselersdijk 2

Sportpark Bentwoud zaterdag 26-11-2022 het is 10 graden dus lekker voor de tijd van het jaar.

De mannen van trainer Fred van Dokkum en teammanager Henk de Goede nemen het vandaag op tegen de nummer 4 Honselersdijk.

Er zal gewonnen moeten worden wil je niet in de kelder gaan zitten.

Deze mannen gingen de wei in, Wesley in de goal centraal Floris en Jordy (35+) en de backs Kybo en Daan midden Matieu, Pim (35+) en Ivan voor DJ, Leon (35+) en Niel.

De bank mocht er ook wel wezen met Stan, Richard (35+), Marvin en Aryan.

Het ging gelijk op de eerste 15 minuten.

Beiden teams waren aan het aftasten en gaven elkaar weinig ruimte.

Totdat de spits van Honselersdijk zijn bal in de 16e minuut op de lat uit één zag spatten.

Het liep goed aan sv DSO er werd goed gecombineerd, in de 18e minuut was het Pim die op door zetten de bal veroverde op het middenveld en bediende Ivan en die zag DJ wel heel erg vrij staan net buiten de zestien en die dacht geen moment na en de 1 – 0 werd aangetikt.

Dus de kogel was door de kerk.

Nog geen drie minuten later was Mathieu die Leon goed aan speelde maar die zag zijn schot net naast gaan.

De wedstrijd werd aan beide kanten op slot gezet Honselersdijk wist het ook even niet meer.

Totdat vlak voor tijd Matieu zijn snoeihard schot net naast de paal zag gaan.

Trainer Fred van Dokkum sprak zijn mannen bij de thee toch wel streng aan het moest gebeuren in de tweede helft.

Maar zijn mannen waren toch niet scherp want in de 48e minuut was het de rechtsbuiten van Honselersdijk die een sublieme pass gaf op zijn spits maar die zag zijn bal voorlangs gaan.

Nee het liep niet bij sv DSO de eerste 15 minuten.

Er werd gewisseld en nog een keer.

De wedstrijd kabbelde op een gegeven moment op en neer.

In de 71e minuut kreeg de spits van sv DSO Richard een dot van een kans maar hij zag zijn schot recht in de handen van de keeper van Honselersdijk belanden.

In de 78e minuut was het de rechtsback Kybo die een solo door de verdediging van Honselersdijk worstelde en schoot keihard voorlangs.

Deed Honselersdijk dan niets jawel maar de verdediging aan sv DSO-zijde stond als een huis.

Nog geen drie minuten later was het DJ die recht op de keeper van Honselersdijk schoot.

Kans op kans want in de 81e minuut was het Ivan die zijn schot net over de deklat zag gaan.

De minuten tikten weg in het voordeel van sv DSO.

Maar ja hoor in de laatste minuut was het toch raak aan Honselersdijk-zijde het was even niet opletten en de spits kopte de bal achter de keeper van sv DSO de 1 – 1 was een feit.

sv DSO kreeg de deksel op hun neus.

Niet veel later floot de leidsman voor het laatst.

Dit zij dure punten aan sv DSO-zijde.

Volgende week spelen de boys van trainer Fred van Dokkum uit tegen Verburch om 12:00 uur.

Adres van Verburch Sportpark Verburch Arckelweg 20 Poeldijk.

Geen wedstrijdverslagen gevonden

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!